Café Bristol po remoncie | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 20 rok na rynku

Café Bristol po remoncie

6 grudnia po dwumiesięcznej przerwie została ponownie otwarta dla gości kawiarnia Café Bristol w luksusowym Hotelu Bristol w Warszawie. 

- Chcemy zadbać o to, by nasza ikona pozostała w nienaruszonym stanie i służyła kolejnym pokoleniom Warszawiaków i podróżników z całego świata. Wielbiciele dotychczasowego wystroju Café Bristol na pewno się nie zawiodą – komentuje Roman Goetsch, dyrektor generalny Hotelu Bristol, Warsaw. 

Wszystkie działania zostały przeprowadzone z szacunkiem dla historycznych wnętrz. Pieczołowicie zostały odświeżone takie elementy jak legendarna i charakterystyczna dla kawiarni podłoga, niepowtarzalne, kryształowe lampy, kinkiety i żyrandole oraz ogromne, dekoracyjne lustro w klimacie wiedeńskich kawiarni, które nadal będzie integralną częścią baru.  Archiwalne zdjęcia oraz ilustracje w dalszym ciągu będą zdobiły ponad 100 letnie ściany, ale w nowej odsłonie pojawi się ich jeszcze więcej niż przed renowacją. Wszystkie ramki zostały wykonane na specjalne zamówienie, a każda jest inna.

Największe zmiany to elegancka szatnia, która znajduje się tuż obok wejścia do kawiarni oraz nowe meble, a wśród nich komfortowe kanapy, stylowe loże, marmurowe stoliki i witryny na ciasta. Autorem wyjątkowego projektu jest Studio Sagrada. 

Fot. materiały prasowe

Galeria

Zainteresował Cię temat? Udostępnij artykuł!
Kategoria
Poradnik hotelarza
Tagi
Data dodania
16 grudnia 2017

Podobne artykuły

Selina nadaje hotelom drugie życie

15 czerwca 2018

Do Polski niebawem wejdzie Selina, jedna z najszybciej rozwijających się marek hotelarskich na świecie. Firmę wyróżnia nie tylko wyjątkowy koncept łączący styl i komfort hotelu butikowego z elementami charakterystycznymi dla życia towarzyskiego hosteli. Działa ona w oparciu o unikalny model biznesowy polegający na wynajmowaniu nieruchomości w atrakcyjnych lokalizacjach, przede wszystkim istniejących hoteli oraz ich modernizacji, aby mogły rozpocząć nowe życie pod szyldem Selina. To świetne rozwiązanie dla właścicieli hoteli, którzy chcą dalej rozwijać swój biznes w ramach długoterminowego wynajmu.

przeczytaj całość

Nowa Dyrektor Hilton Garden Inn Kraków Airport

23 maja 2018

Od 8 marca br. Kaja Wachowska, która dotychczas pełniła funkcję Kierownika Działu Sprzedaży i Marketingu, zastąpiła na tym kluczowym stanowisku Artura Trukawińskiego.

przeczytaj całość

Więcej w dziale

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Nikodem Pankowiak

tel. (61) 851 37 08
nikodemp@poradnikrestauratora.com.pl