Gabriela Kunert odpowiedzialna za marketing Foodio Concepts | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 20 rok na rynku

Gabriela Kunert odpowiedzialna za marketing Foodio Concepts

Z początkiem 2019 roku Gabriela Kunert objęła stanowisko Head of Marketing w spółce Foodio Concepts. Jako szefowa marketingu odpowiada za promocję marek Papa Diego i Van Dog, a także zajmie się promocją kolejnych konceptów gastronomicznych tworzonych przez firmę.

Na stanowisku Head of Marketing Gabriela Kunert odpowiada za planowanie, rozwój i prowadzenie aktywności marketingowej marek gastronomicznych rozwijanych przez Foodio Concepts oraz za współpracę z agencjami zewnętrznymi. Do jej obowiązków należy również współtworzenie strategii employer brandingowej i CSR firmy.

Gabriela Kunert ma duże doświadczenie w marketingu online i digital, czyli obszarach wyjątkowo ważnych z punktu widzenia każdej marki. Jestem przekonany, że jej kompetencje i znajomość branży pomogą nam zjednywać sobie nie tylko podniebienia, ale także serca miłośników dobrego jedzenia – mówi Piotr Grajewski, prezes Foodio Concepts.

Gabriela Kunert jest związana z branżą mediów od kilkunastu lat. Karierę zawodową zaczynała od pracy w Agorze, gdzie kolejno pełniła funkcje redaktora, koordynatora serwisów internetowych oraz kierownika ds. rozwoju produktów internetowych. Odpowiadała m.in. za wszystkie serwisy internetowe związane z czasopismami spółki, wsparcie sprzedaży i projekty specjalne. Od 2012 r. w ramach własnej działalności prowadziła projekty doradcze i marketingowe dla wielu spółek medialnych, z branży e-commerce i platform współpracy z influencerami, m.in.: Polskiego Radia, tygodnika „Polityka”, grupy NEUCA, Lifetube’a, Quarticonu, Blomedii (obecnie Grupa WP) czy Havas Media.

Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe. W 2018 roku Foodio Concepts wprowadziło na rynek markę Papa Diego – sieć restauracji z kuchnią meksykańską, której lokale można znaleźć w Katowicach, Gdańsku i Poznaniu.

 

Galeria

Zainteresował Cię temat? Udostępnij artykuł!
Kategoria
Wydarzenia
Tagi
Data dodania
11 stycznia 2019

Podobne artykuły

Jurek Owsiak odwiedził kulinarną orkiestrę KSK

22 stycznia 2019

Fundacja Klub Szefów Kuchni przy wsparciu licznych sponsorów i Euro-Toques Polska po raz kolejny zagrała - zagotował dla WOŚP. Akcja miała miejsce w specjalnie przygotowanej restauracji z zapleczem kuchennym oraz bezpośrednio pod gołym niebem na Placu Defilad w Warszawie.

przeczytaj całość

Premiera Vienna House w Azji

22 stycznia 2019

Vienna House poszerza obszar działania o Azję Południowo-Wschodnią. 5-gwiazdkowy hotel Vienna House Vung Tau w Wietnamie będzie oferował 775 stylowych pokoi, apartamentów, penthouse’ów i willi. Otwarcie planowane jest na 2021 r.

przeczytaj całość

Więcej w dziale

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Anita Kubiak

tel. (61) 851 37 08
anitak@poradnikrestauratora.com.pl