Makro Polska głównym sponsorem 7. MasterChef | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 20 rok na rynku

Makro Polska głównym sponsorem 7. MasterChef

Sieć hurtowni Makro Polska po raz siódmy jest głównym sponsorem polskiej edycji „MasterChefa”, jednego z najbardziej rozpoznawalnych programów kulinarnych na świecie. Zmagania kucharzy-amatorów można oglądać w każdą niedzielę o godz. 20:00 na antenie TVN. Ponadto z produktów Makro korzystają uczestnicy „10 zadań specjalnych Michela Morana”, dostępnego na kanale TTV.

Makro Polska wspiera promocję gotowania w Polsce na wielu różnych płaszczyznach, m.in. poprzez zaangażowanie w polską edycję programu „MasterChef” od początku jej istnienia, czyli od 2012 roku. Dostarcza uczestnikom wysokiej jakości produkty, z których przygotowują oni swoje konkursowe dania. Udział w programie „MasterChef” to dla nas również szansa zaprezentowania szerokiemu gronu odbiorców, jak zróżnicowaną i rozbudowaną ofertę mogą znaleźć w naszych halach – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu Makro Polska.

„MasterChef” to jeden z najpopularniejszych programów kulinarnych, wyemitowany po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii 1990 roku. Doczekał się edycji w 35 krajach, osiągając rekordowe wyniki oglądalności na całym świecie – również w Polsce. W  programie kucharze-amatorzy,  na co dzień wykonujący inne profesje, rywalizują ze sobą w różnego rodzaju zmaganiach. Uczestnicy siódmej polskiej edycji walczą nie tylko o tytuł MasterChefa, ale też o atrakcyjne nagrody, m.in. wyjazd do Singapuru – miasta z pierwszą restauracją street food na świecie z gwiazdką Michelin. W jury zasiadają Magda Gessler, Anna Starmach i Michel Moran, który jest także gwiazdą programu „10 zadań specjalnych Michela Morana”, również wspieranego przez Makro Polska.

„10 zadań specjalnych Michela Morana” to program, w którym juror „MasterChefa” gotuje wspólnie z gośćmi – uczestnikami znanego programu stacji TTV „Gogglebox”. Program łączy naukę gotowania z zabawą oraz udowadnia, że godzina wystarczy na przygotowanie spektakularnego posiłku – wegetariańskiego, mięsnego, bez laktozy, bez glutenu, dla zapracowanych czy dla całej rodziny. Do przygotowania dań wykorzystywane są produkty marek własnych Makro: Makro Chef i Makro Premium. Nowe odcinki mają premierę w każdy piątek o godz. 18:05 w TTV.  

Makro Polska od lat wspiera inicjatywy związane z branżą gastronomiczną. Jest inicjatorem programu Szef dla Szefów integrującego szefów kuchni w celu nawiązania dialogu oraz dostarczania wiedzy na temat nowości kulinarnych i trendów w branży. Sieć hurtowni prowadzi także program odpowiedzialności społecznej Szef dla Młodych Talentów, przeznaczony dla uczniów szkół i klas gastronomicznych zainteresowanych rozszerzaniem swoich umiejętności poza murami szkoły poprzez staże w topowych restauracjach oraz warsztaty z utytułowanymi szefami kuchni.  MAKRO organizuje także program Polskie Skarby Kulinarne wraz z edycją specjalną Kulinarne Zjednoczenie Polski, mającą na celu świętowanie stulecia odzyskania niepodległości przez Polskę w ujęciu kulinarnym – poprzez wydarzenia specjalne i książkę „100 receptur na 100 lat niepodległości”.

Galeria

Zainteresował Cię temat? Udostępnij artykuł!
Kategoria
Wydarzenia
Tagi
Data dodania
13 września 2018

Podobne artykuły

Poznańscy Kucharze Razem zebrali 10 520 zł dla WOŚP

18 stycznia 2019

13 stycznia już po raz kolejny znani szefowie kuchni poznańskich restauracji m.in.: Patryk Dziamski, Dawid Łagowski, Tomasz Purol, Sergiusz Hieronimczak, Paweł Mieszała, Roman Kosmalski, Artur Skotarczyk, Ernest Jagodziński, Jakub Ignyś, Michał Kuter, Dawid Klimaniec i Tomasz Zdrenka zaangażowali się w poznański finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

przeczytaj całość

Zainteresowanie food pairingiem stale rośnie

18 stycznia 2019

Ostatnie lata należą bez dwóch zdań do food pairingu. Trend, polegający na łączeniu różnych produktów w jedną całość, kilka lat temu wyszedł z podziemia, podbijając serca i żołądki fanów gotowania na całym świecie. Jeszcze w poprzednim wieku traktowany jako moda i fanaberia topowych szefów kuchni, obecnie stał się globalnym zjawiskiem i elementem budowania przewagi konkurencyjnej na rynku gastronomicznym.

przeczytaj całość

Więcej w dziale

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Anita Kubiak

tel. (61) 851 37 08
anitak@poradnikrestauratora.com.pl