Nestlé i Starbucks łączą siły | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 20 rok na rynku

Nestlé i Starbucks łączą siły

Nestlé ogłosiło porozumienie, na mocy którego firma będzie miała prawo do wprowadzania na rynek produktów Starbucks poza kawiarniami firmy. Transakcja zapewnia firmie Nestlé silną platformę do dalszego rozwoju w segmencie kaw. Obie firmy będą ściśle współpracować w zakresie innowacji i strategii wprowadzania na rynek produktów, aby dostarczać najlepszą kawę klientom na całym świecie.

– Ten globalny sojusz kawowy da Starbucks’owi doświadczenie dotyczące dotarcia do domów milionów ludzi na całym świecie, dzięki zasięgowi i reputacji Nestlé – powiedział Kevin Johnson, prezes i dyrektor generalny Starbucks.

– Transakcja jest znaczącym krokiem w naszym dziale kawowym – powiedział Mark Schneider, dyrektor generalny Nestlé, dodając: – Dzięki Starbucks, Nescafé i Nespresso łączymy ze sobą trzy słynne marki kawy. Z przyjemnością przyjmujemy Starbucksa jako partnera, obie firmy mają prawdziwą pasję do tworzenia doskonałej kawy – to wspaniały dzień dla miłośników kawy na całym świecie.

Transakcja opiewa na kwotę 7,15 miliarda USD. Nestlé spodziewa się, że Starbucks będzie miał pozytywny wpływ na zysk i cele wzrostu organicznego od 2019 r.

Galeria

Zainteresował Cię temat? Udostępnij artykuł!
Kategoria
Aktualności
Tagi
Nestlé
Data dodania
9 maja 2018

Podobne artykuły

Targi Wine Expo Poland i Warsaw Oil Festival 2018

10 września 2018

Już czwarty raz podczas najważniejszych targów branżowych w stolicy spotkają się przedstawiciele branży winiarskiej z Polski i ze świata. Targi odbędą się tradycyjnie w ostatni weekend października (26-27 października) w Warszawie.

przeczytaj całość

French Touch

10 września 2018

Francja to fascynujący kraj, olbrzymie dziedzictwo kulturowe, z którego dorobku czerpią również Polacy. Trwa czwarta edycja kampanii French Touch, która zachęca Polaków do odkrywania Francji na nowo. W jesienny kalendarz eventów w stolicy na stałe wpisała się już uroczysta gala French Touch. W tym roku, show odbędzie się 1 października w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie.

przeczytaj całość

Więcej w dziale

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Anita Kubiak

tel. (61) 851 37 08
anitak@poradnikrestauratora.com.pl