Niekonwencjonalna promocja

Newsy

Niekonwencjonalna promocja

04 września 2009

W jaki sposób Polacy rozładowują swoją frustrację? Najczęstsze odpowiedzi to krzyk, wściekłość, zjadanie słodyczy oraz uprawianie sportu, pokazują wyniki badania zrealizowanego przez TNS OBOP na zlecenie Burger King w ramach promocji produktowej dwóch nowych burgerów Gringo i Gaucho. Może dokładniej. 34% z nas rozładowuje napięcia i frustracje poprzez krzyk i wściekłość. 21%, w tym głównie kobiety, zajadają frustrację czymś słodkim, natomiast 18% ankietowanych, głównie mężczyzn, frustracja motywuje do uprawiania sportu. – „Do przeprowadzenia badań skłoniło nas powszechnie egzystujące przekonanie, że frustracja jest czymś złym i zawsze prowadzi do agresji. Poczucie sfrustrowania można przełożyć na chęć wprowadzenia pozytywnych zmian i dokonania rzeczy „po swojemu”, czyli w stylu Have It Your Way, charakterystycznego dla marki Burger King” – powiedziała Anna Robotycka, PR manager marki Burger King. Badania OBOP-u potwierdzają, że Polacy nie są skłonni przekuwać frustracji w agresję, rzadko poddają się i wpadają w marazm. Gringo i Gaucho, bohaterowie promocji Burger King, to dwaj bokserzy, którzy zachęcają uczestników promocji do walki o atrakcyjne nagrody.