Nowa Dyrektor Hilton Garden Inn Kraków Airport | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 20 rok na rynku

Nowa Dyrektor Hilton Garden Inn Kraków Airport

Od 8 marca br. Kaja Wachowska, która dotychczas pełniła funkcję Kierownika Działu Sprzedaży i Marketingu, zastąpiła na tym kluczowym stanowisku Artura Trukawińskiego.

Z branżą hotelarską związana jest od prawie dziesięciu lat. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w 2008 roku jako Sales Coordinator w Hekon Hotele Ekonomiczne S.A., a następnie w hotelu Novotel Kraków Centrum, gdzie w kolejnych latach pracowała jako Corporate Sales Manager. Karierę kontynuowała w Euro-Hotele Sp. z o.o., gdzie odpowiadała za wyniki sprzedażowe dwóch hoteli przynależących do sieci Hilton Worldwide - DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center oraz Hampton by Hilton Kraków. W czerwcu 2016 rozpoczęła pracę w balickim Hilton Garden Inn Kraków Airport - kierując działem sprzedaży i marketingu odpowiadała za realizację planów sprzedażowych oraz budowanie wizerunku hotelu i restauracji L’atmosphere. 

Dyrektor Generalna będzie odpowiedzialna m.in. za dalsze umacnianie pozycji tego biznesowego obiektu zlokalizowanego przy krakowskim lotnisku oraz budowanie zespołu profesjonalistów z pasją do gościnności. Objęcie funkcji Dyrektora Hotelu przez Kaję Wachowską doskonale wpisuje się także   w nową strategię marki Hilton promującą kobiety #WomanAtHilton.

Nowa Dyrektor jest absolwentką Administracji Publicznej na Uniwersytecie Wrocławskim, ukończyła także studia podyplomowe w ramach współpracy z Grupą Hotelową Orbis „Top Talent Hotel Management Program” oraz „EMEA Focus Service GM & Sales Leader Program” realizowany przez sieć Hilton.

Galeria

Zainteresował Cię temat? Udostępnij artykuł!
Kategoria
Poradnik hotelarza
Tagi
Data dodania
23 maja 2018

Podobne artykuły

Selina nadaje hotelom drugie życie

15 czerwca 2018

Do Polski niebawem wejdzie Selina, jedna z najszybciej rozwijających się marek hotelarskich na świecie. Firmę wyróżnia nie tylko wyjątkowy koncept łączący styl i komfort hotelu butikowego z elementami charakterystycznymi dla życia towarzyskiego hosteli. Działa ona w oparciu o unikalny model biznesowy polegający na wynajmowaniu nieruchomości w atrakcyjnych lokalizacjach, przede wszystkim istniejących hoteli oraz ich modernizacji, aby mogły rozpocząć nowe życie pod szyldem Selina. To świetne rozwiązanie dla właścicieli hoteli, którzy chcą dalej rozwijać swój biznes w ramach długoterminowego wynajmu.

przeczytaj całość

Jakie hotele zostaną otwarte w Warszawie

10 maja 2018

Zdaniem specjalistów Walter Herz, warszawski rynek hotelowy jest ciągle nienasycony. Eksperci obliczają, że w obiektach, które mają zostać ukończone tym roku w Warszawie przybędzie ponad 2 tysiące pokojów. To jedna czwarta nowej oferty, planowanej do oddania w 2018 r. na największych rynkach hotelowych w kraju. Inwestycje, które mają być gotowe w 2019 r. przyniosą Warszawie kolejne 2 tys. miejsc hotelowych. Tym samym, jak podają analitycy Walter Herz, zasoby stołecznego rynku zwiększą się do około 18 tys. pokojów hotelowych.

przeczytaj całość

Więcej w dziale

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Nikodem Pankowiak

tel. (61) 851 37 08
nikodemp@poradnikrestauratora.com.pl