Papa Diego - nowa sieć restauracji fast casual | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 20 rok na rynku

Papa Diego - nowa sieć restauracji fast casual

Papa Diego to nazwa lokali specjalizujących się w daniach kuchni meksykańskiej i pierwsza marka, którą tworzy Foodio Concepts, spółka z grupy Helios należącej do Agory. W Papa Diego goście spróbują świeżych, aromatycznych dań prosto z Meksyku – m.in. kilku rodzajów burrito, tacos i burrito bowli. Pierwsze lokalizacje zostaną otwarte w centrach handlowych już latem tego roku.

Papa Diego zaproponuje gościom wszystko, co smaczne i atrakcyjne w Meksyku – wyrazistą i świeżą kuchnię, pełną aromatycznych ziół i naturalnych przypraw. Głodni wrażeń spróbują w Papa Diego klasycznych dań kuchni meksykańskiej takich, jak tacos i burrito – również w formie modnych burrito bowli, a także przekąsek: ciepłych, chrupiących nachos z zestawami zaskakujących dodatków i tradycyjnych deserowych churros. 

– Polacy coraz chętniej spotykają się ze znajomymi przy restauracyjnym stole i wspólnie odkrywają nowe, nieznane smaki. Chcą jeść inaczej, niż kiedyś, szukają inspiracji z całego świata i starają się rozsądnie odżywiać. Kuchnia meksykańska idealnie wpisuje się w te potrzeby – dlatego tworzymy Papa Diego, czyli zdrowy, niezobowiązujący street food pełen świeżych składników i oryginalnych połączeń – mówi Piotr Grajewski, prezes Foodio Concepts.

Stanowisko korporacyjnego szefa kuchni sieci Papa Diego objął Rafał Sanetas, doświadczony manager i szef kuchni, który pracował m.in. w restauracji Hard Rock Cafe.

– Uwielbiamy podróżować i odkrywać nowości, ale garściami czerpiemy też z lokalnego podwórka. Papa Diego to nasze inspiracje przywiezione z Meksyku i z dużych europejskich miast, w których kuchnia meksykańska jest bardzo popularna. W zależności od lokalizacji, będziemy starali się wpleść w menu także regionalne składniki. Chcemy, aby każdy znalazł w nim coś dla siebie – mówi Piotr Komór, wiceprezes Foodio Concepts.

Papa Diego przyciągnie gości nie tylko wartościowymi posiłkami, ale także intrygującą atmosferą. Wyjątkowy klimat Meksyku w lokalach Papa Diego zapewni oryginalny wystrój – pełen ciepłych barw i kolorowych dekoracji, za który odpowiedzialna jest stołeczna pracownia architektoniczna KDesign. Koncept marki oraz elementy identyfikacji wizualnej zostały wypracowane wraz z warszawską agencją brandingową Mamastudio.

Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.

Galeria

Zainteresował Cię temat? Udostępnij artykuł!
Kategoria
Wydarzenia
Tagi
Data dodania
14 czerwca 2018

Podobne artykuły

L'Art de la cuisine Martell - zgłoszenia do 15 lutego

13 grudnia 2018

01-03 marca 2019 r. w Hotelu Zamek Ryn **** odbędzie się jeden z najbardziej prestiżowych konkursów kulinarnych w Polsce jakim jest L'Art de la cuisine Martell 2019. Konkurs ten nominowany jest do Kulinarnego Pucharu Polski.

przeczytaj całość

Trzy polskie restauracje wyróżnione we francuskim rankingu

13 grudnia 2018

Opublikowano zestawienie 1000 najlepszych restauracji La Liste. Znalazło się w nim miejsce dla trzech lokali z Polski - Amber Room, Atelier Amaro i Senses.

przeczytaj całość

Więcej w dziale

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Anita Kubiak

tel. (61) 851 37 08
anitak@poradnikrestauratora.com.pl