Sieć Focus Hotels otworzyła butikowy obiekt w Trójmieście | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 20 rok na rynku

Sieć Focus Hotels otworzyła butikowy obiekt w Trójmieście

Polska sieć Focus Hotels należąca do Grupy Kapitałowej IMMOBILE S.A., wraz z początkiem kwietnia 2018 roku otworzyła swój trzeci hotel w Trójmieście. Nowy designerski obiekt Focus Premium w Sopocie, oferuje gościom 70 stylowych pokoi, restaurację, salę konferencyjną, pokój zabaw dla dzieci oraz saunę i salę fitness. Wnętrza hotelu łączą nowoczesny design z ponadczasową funkcjonalnością.

Hotel mieści się w ścisłym centrum miasta przy ulicy 1 Maja 7 w Sopocie. Zlokalizowany w najbardziej reprezentacyjnej części miasta, jest dogodną bazą wypadową zarówno do plażowania, nocnej zabawy czy też do zwiedzania Sopotu, jak i całego Trójmiasta.

• 200 m od słynnej ul. Bohaterów Monte Cassino
• 1 km od Molo w Sopocie i plaży
• 450 m od Dworca PKP

Focus Hotel Premium Sopot oferuje 70 stylowych pokoi w nowoczesnym stylu skandynawskim. Goście mają do dyspozycji restaurację serwującą dania kuchni międzynarodowej w nowoczesnym wydaniu oraz saunę i salę fitness.

Focus Premium w Sopocie wyróżnia charakterystyczna pofalowana elewacja budynku nawiązująca do nadmorskiej lokalizacji. Wnętrze obiektu zostało zaprojektowane w sposób nowoczesny łącząc modernistyczny beton z naturalnym drewnem. Sercem hotelu jest stylowy i harmonijny lobby bar nad którym dominuje designerski mural w stylu street art.

Hotelowy parking na 56 miejsc postojowych został przygotowany z wykorzystaniem automatycznego systemu parkingowego MODULO, będącego autorskim rozwiązaniem MAKRUM Projekt Management, spółki również należącej do GK IMMOBILE. Innowacyjne rozwiązanie pozwala powielić liczbę miejsc parkingowych na dostępnym terenie, nie ingerując w jego architekturę.

- Pierwszy raz w historii naszej działalności, postawiliśmy na tak unikalny i charakterystyczny wystrój i gustowne połączenie nowoczesnego wzornictwa z funkcjonalnością. Finalnym efektem tych działań było powstanie pierwszego hotelu Focus w stylu butikowym, który fantastycznie wpisuje się w architekturę Sopotu. Inwestycję uważam za duży sukces naszej sieci i jestem przekonany, że obiekt spotka się z pozytywnymi opiniami - mówi Łukasz Płoszyński, Wiceprezes Zarządu sieci Focus Hotels.

Focus Hotel Premium Sopot oferuje także kameralną salę konferencyjną  o powierzchni 40 m2. Nowoczesny sprzęt audiowizualny, ergonomiczne wyposażenie oraz szeroka oferta tzw. przerw kawowych oraz menu lunchowego, to kolejne wyróżniki nowego obiektu na mapie Trójmiasta.

Podobnie jak inne hotele sieci Focus, nowy obiekt będzie oferował szybki bezpłatny Internet Wi-Fi w całym budynku oraz darmowy dostęp do siłowni. Każdy pokój zostanie wyposażony w duże i

wygodne łóżko, przestronną łazienkę, telewizor, biurko do pracy oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Ponadto, goście otrzymywać będą kawę i kanapkę na wynos gratis, tak jak ma to miejsce we wszystkich obiektach sieci.

Dodatkowo hotel oferuje m.in.:

• pokój zabaw dla dzieci
• możliwość wypożyczenia ręczników plażowych oraz leżaków
• możliwość wypożyczenia wanienki dla dziecka
• gry planszowe i książki do wypożyczenia z hotelowego lobby
• możliwość wypożyczenia roweru z fotelikiem dla dziecka
• możliwość zamówienia koszyka piknikowego na plażę z prowiantem
• kącik biznesowy z komputerem i drukarką.

 

Galeria

Zainteresował Cię temat? Udostępnij artykuł!
Kategoria
Poradnik hotelarza
Tagi
Data dodania
16 kwietnia 2018

Podobne artykuły

Przy lotnisku w Poznaniu powstanie nowy hotel

27 lipca 2018

Spółka Chopin Airport Development podpisała umowę z firmą Warbud na budowę hotelu marki Moxy, należącej do sieci Marriott International. Obiekt ma być uruchomiony pod koniec przyszłego roku w bezpośrednim sąsiedztwie Portu Lotniczego Poznań-Ławica.

przeczytaj całość

Hotelowa rewolucja technologiczna

24 lipca 2018

Robot w roli konsjerża albo portiera, pokój obsługiwany za pomocą własnego smartfona, wirtualna wizyta w hotelowych wnętrzach, czy pomoc elektronicznego asystenta w wyszukiwaniu informacji o miejscowych atrakcjach to wyznaczniki zapoczątkowanej już transformacji technologicznej w światowym hotelarstwie.

przeczytaj całość

Więcej w dziale

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Anita Kubiak

tel. (61) 851 37 08
anitak@poradnikrestauratora.com.pl