Słony Spichlerz – Restaurant Market na wyspie Spichrzów | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 20 rok na rynku

Słony Spichlerz – Restaurant Market na wyspie Spichrzów

Już za parę miesięcy na gdańskiej Wyspie Spichrzów powstanie nowy koncept restauracyjny Słony Spichlerz – Restaurant Market, który jako pierwszy w Trójmieście połączy pod jednym dachem kilkunastu lokalnych i ponadlokalnych restauratorów. Słony Spichlerz jako część odnowionego zabytkowego spichlerza Deo Gloria skierowany jest do wielbicieli międzynarodowych kulinariów, poszukiwaczy sezonowych przysmaków i miłośników dobrej kuchni  – oferta Spichlerza odpowie na potrzeby każdego podniebienia.

Wyspa Spichrzów stanie się wyspą smaków, a w Słonym Spichlerzu doświadczymy kreatywnej kuchni polskiej z ponadczasowymi frykasami, popularnymi polskimi i międzynarodowymi przekąskami, zawitamy do Włoch, Azji, Meksyku, Indii.

Wysokiej jakości jedzenia, pochodzącego z uznanych restauracji i bistr, odpowiadać będą atrakcyjne ceny. Większość serwowanych dań nie przekroczy kwoty 29 PLN.

Wyróżnikiem oferty Spichlerza są również godziny jego otwarcia – to nowa jakość w trójmiejskiej gastronomii. Słony Spichlerz będzie funkcjonował w systemie niemalże całodobowym - część przestrzeni będzie udostępniania od godzin porannych na śniadania, a w weekendy całość będzie czynna do późnych godzin nocnych. Restauracja serwująca polskie frykasy, zlokalizowana na 1 piętrze zamykać się będzie na zaledwie 4 godziny w przeciągu doby, funkcjonując w systemie 20/24 h.

Inspirowane popularnymi food hallami wnętrze, zaprojektowane przez warszawską pracownię Belotto Design, pomieści ponad 300 osób na ok 1000 m2. W trzech salach i dwóch ogródkach toczyć się będzie intensywne życie dzienne i nocne, wzmacniane przez liczne wydarzenia kulinarne i muzyczne. Słony Spichlerz to nie tylko wyjątkowy koncept gastronomiczny, ale i popularne miejsce spotkań, tętniące życiem o każdej porze, promujące sztukę kulinarną poprzez działania warsztatowe, akcje typu live cooking, spotkania z szefami kuchni, wydarzenia specjalne.

Chef Patron Generalnym Menadżerem Słonego Spichlerza i twórcą konceptów barowych.

W celu realizacji Słonego Spichlerza inwestorzy zdecydowali się na nawiązanie współpracy z firmą Chef Patron i Rafałem Wronką. Chef Patron od lat zajmuje się współtworzeniem miejsc, które mocno zaznaczyły się na kulinarno-rozrywkowej mapie Polski. Założycielem oraz prezesem Chef Patron jest Rafał Wronka, Szef Kuchni, który swoją przygodę z gastronomią rozpoczął 15 lat temu. Znaczą cześć historii zawodowej spędził za granicą Polski, gdzie zdobywał doświadczenie pod okiem najlepszych szefów kuchni. Po powrocie do kraju objął stanowisko Executive Chef w jednej z najpopularniejszych grup tworzących lokale gastronomiczno-rozrywkowe - Grupie Warszawa. Pracował również na stanowisku dyrektora kulinarnego sieci hoteli PURO. Obecnie, wspólnie ze swoim zespołem będzie pełnił stanowisko generalnego menadżera w Słonym Spichlerzu.

– Tak wiele wspaniałych restauracji w jednym miejscu to sprawa wyjątkowa. Ale, aby całość funkcjonowała na najwyższym poziomie to już skomplikowana gra szczegółów. Firma Chef Patron będzie bezpośrednio współpracowała z każdą z restauracji, dbając o detale, tak, aby każda z nich była perfekcyjnym dopełnieniem Słonego Spichlerza. To trochę jak prowadzenie drużyny piłkarskiej pełnej gwiazd, gdzie każdy ma coś istotnego do zaoferowania, ale my musimy zebrać to w spektakularną całość – mówi Rafał Wronka.

Dodatkowo Wronka z zespołem jest odpowiedzialny za stworzenie unikalnych konceptów barowych dla lokalu – „Bary Słonego Spichlerza to jego serce – mówi Wronka – dlatego my będziemy mieli dwa serca - po jednym dla każdego z pięter. Bar w całorocznym ogrodzie całkowicie odda charakter lokalu

Otwarcie obiektu planowane jest na lato 2018 wraz z uruchomieniem pierwszej części inwestycji Deo Plaza.

Galeria

Zainteresował Cię temat? Udostępnij artykuł!
Kategoria
Wydarzenia
Tagi
Data dodania
14 marca 2018

Podobne artykuły

Made Restaurant Wrocław

25 września 2018

Po wiosennych spotkaniach w Poznaniu i Krakowie, przyszedł czas na jesienną odsłonę projektu. Już 29 października we Wrocławiu spotkają się ci spośród przedstawicieli branży Horeca na Dolnym Śląsku, którzy chcą być 3 kroki przed innymi i… zarabiać. Biznesowa platforma gastronomiczna Made Restaurant to przestrzeń wymiany wiedzy, inspiracji i doświadczeń między liderami branży hospitality w kluczowych regionach w Polsce. Partnerem organizacyjnym wydarzenia został hotel Double Tree by Hilton.

przeczytaj całość

Sieć SO! Coffee planuje otwarcie nowych lokali

25 września 2018

90% Polaków nie wyobraża sobie dnia bez filiżanki kawy. Coraz częściej jej picie traktujemy jak rytuał, chwilę relaksu lub pretekst do spotkania ze znajomymi. Jest więc zapotrzebowanie na kawiarnie. Sieć SO! Coffee planuje otwarcie nowych lokali w Szczecinie, Trójmieście, Poznaniu, Zielonej Górze i Rzeszowie.

przeczytaj całość

Więcej w dziale

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Anita Kubiak

tel. (61) 851 37 08
anitak@poradnikrestauratora.com.pl