Słony Spichlerz – Restaurant Market na wyspie Spichrzów | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 20 rok na rynku

Słony Spichlerz – Restaurant Market na wyspie Spichrzów

Już za parę miesięcy na gdańskiej Wyspie Spichrzów powstanie nowy koncept restauracyjny Słony Spichlerz – Restaurant Market, który jako pierwszy w Trójmieście połączy pod jednym dachem kilkunastu lokalnych i ponadlokalnych restauratorów. Słony Spichlerz jako część odnowionego zabytkowego spichlerza Deo Gloria skierowany jest do wielbicieli międzynarodowych kulinariów, poszukiwaczy sezonowych przysmaków i miłośników dobrej kuchni  – oferta Spichlerza odpowie na potrzeby każdego podniebienia.

Wyspa Spichrzów stanie się wyspą smaków, a w Słonym Spichlerzu doświadczymy kreatywnej kuchni polskiej z ponadczasowymi frykasami, popularnymi polskimi i międzynarodowymi przekąskami, zawitamy do Włoch, Azji, Meksyku, Indii.

Wysokiej jakości jedzenia, pochodzącego z uznanych restauracji i bistr, odpowiadać będą atrakcyjne ceny. Większość serwowanych dań nie przekroczy kwoty 29 PLN.

Wyróżnikiem oferty Spichlerza są również godziny jego otwarcia – to nowa jakość w trójmiejskiej gastronomii. Słony Spichlerz będzie funkcjonował w systemie niemalże całodobowym - część przestrzeni będzie udostępniania od godzin porannych na śniadania, a w weekendy całość będzie czynna do późnych godzin nocnych. Restauracja serwująca polskie frykasy, zlokalizowana na 1 piętrze zamykać się będzie na zaledwie 4 godziny w przeciągu doby, funkcjonując w systemie 20/24 h.

Inspirowane popularnymi food hallami wnętrze, zaprojektowane przez warszawską pracownię Belotto Design, pomieści ponad 300 osób na ok 1000 m2. W trzech salach i dwóch ogródkach toczyć się będzie intensywne życie dzienne i nocne, wzmacniane przez liczne wydarzenia kulinarne i muzyczne. Słony Spichlerz to nie tylko wyjątkowy koncept gastronomiczny, ale i popularne miejsce spotkań, tętniące życiem o każdej porze, promujące sztukę kulinarną poprzez działania warsztatowe, akcje typu live cooking, spotkania z szefami kuchni, wydarzenia specjalne.

Chef Patron Generalnym Menadżerem Słonego Spichlerza i twórcą konceptów barowych.

W celu realizacji Słonego Spichlerza inwestorzy zdecydowali się na nawiązanie współpracy z firmą Chef Patron i Rafałem Wronką. Chef Patron od lat zajmuje się współtworzeniem miejsc, które mocno zaznaczyły się na kulinarno-rozrywkowej mapie Polski. Założycielem oraz prezesem Chef Patron jest Rafał Wronka, Szef Kuchni, który swoją przygodę z gastronomią rozpoczął 15 lat temu. Znaczą cześć historii zawodowej spędził za granicą Polski, gdzie zdobywał doświadczenie pod okiem najlepszych szefów kuchni. Po powrocie do kraju objął stanowisko Executive Chef w jednej z najpopularniejszych grup tworzących lokale gastronomiczno-rozrywkowe - Grupie Warszawa. Pracował również na stanowisku dyrektora kulinarnego sieci hoteli PURO. Obecnie, wspólnie ze swoim zespołem będzie pełnił stanowisko generalnego menadżera w Słonym Spichlerzu.

– Tak wiele wspaniałych restauracji w jednym miejscu to sprawa wyjątkowa. Ale, aby całość funkcjonowała na najwyższym poziomie to już skomplikowana gra szczegółów. Firma Chef Patron będzie bezpośrednio współpracowała z każdą z restauracji, dbając o detale, tak, aby każda z nich była perfekcyjnym dopełnieniem Słonego Spichlerza. To trochę jak prowadzenie drużyny piłkarskiej pełnej gwiazd, gdzie każdy ma coś istotnego do zaoferowania, ale my musimy zebrać to w spektakularną całość – mówi Rafał Wronka.

Dodatkowo Wronka z zespołem jest odpowiedzialny za stworzenie unikalnych konceptów barowych dla lokalu – „Bary Słonego Spichlerza to jego serce – mówi Wronka – dlatego my będziemy mieli dwa serca - po jednym dla każdego z pięter. Bar w całorocznym ogrodzie całkowicie odda charakter lokalu

Otwarcie obiektu planowane jest na lato 2018 wraz z uruchomieniem pierwszej części inwestycji Deo Plaza.

Galeria

Zainteresował Cię temat? Udostępnij artykuł!
Kategoria
Wydarzenia
Tagi
Data dodania
14 marca 2018

Podobne artykuły

McHappy Day wspiera rodziny hospitalizowanych dzieci

7 grudnia 2018

7 grudnia we wszystkich restauracjach polskiej sieci McDonald’s rusza charytatywna akcja McHappy Day. Jej celem jest pozyskanie środków na wsparcie działalności Fundacji Ronalda McDonalda. W tym roku wpływy z akcji zostaną przekazane na konto budowy drugiego w Polsce Domu Ronalda McDonalda. Zlokalizowana w Warszawie inwestycja, bezpłatny hotel dla rodzin hospitalizowanych dzieci realizowana będzie w bezpośrednim sąsiedztwie Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

przeczytaj całość

Bistro i Café w Blue City

7 grudnia 2018

Na terenie sklepu IKEA w warszawskim Blue City zostało otwarte Bistro i Cafe. – Chcieliśmy nie tylko zapewnić możliwość szybkiego zjedzenia posiłku lub zamówienia go na wynos, ale także stworzyć przyjemne otoczenie, w którym mogą się zrelaksować, odpocząć, czy napić się szwedzkiej kawy – mówi Tomasz Jachimczak, Country Commercial & Range Manager IKEA Food.

przeczytaj całość

Więcej w dziale

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Anita Kubiak

tel. (61) 851 37 08
anitak@poradnikrestauratora.com.pl