Street Food Spot

Street Food Spot

02 listopada 2018

Już tradycją stało się, że święto fanów ulicznego jedzenia oraz piw kraftowych odbywa się późną jesienią. Nie inaczej będzie i w tym roku. Na zwiedzających organizatorzy czekają 9 i 10 listopada wraz z całą gamą wszelkich atrakcji, w tym m.in. koncertem zespołu Akurat.

Street Food Spot to wydarzenie, które adresowane jest do wszystkich fanów ulicznego jedzenia. Jeśli dodać do tego targi piwne, które corocznie oferują przeróżne rodzaje piw rzemieślniczych, to można być pewnym, że koniec jesieni w Poznaniu będzie niezwykle energetyzujący.

PTP to wydarzenie, którego osoby związane z branżą piwowarską, jak i jej miłośnicy nie mogą ominąć! Spodziewanych jest blisko 120 wystawców, a wśród nich miodosytnicy i producenci cydrów. Rozwój sektora gastronomicznego oraz wzrastające zainteresowanie konsumentów stworzyły potrzebę organizacji profesjonalnej imprezy targowej. Na targi zapraszani są producenci, dystrybutorzy i importerzy piw rzemieślniczych, właściciele restauracji oraz barów, a także miłośnicy złocistego trunku i znakomitego jedzenia.

Ale to nie koniec atrakcji, dlatego że organizatorzy idąc śladem poprzednich edycji w programie Poznańskich Targów Piwnych zapraszają na szereg wydarzeń towarzyszących: koncert zespołu Akurat, Piwna Mila czy Piwna Joga, to tylko niektóre z nich. Co czeka nas na targach poza tym?

Międzynarodowa konferencja i prestiżowe konkursy

Poznańskie Targi Piwne zyskały miano największego w Polsce festiwalu piw rzemieślniczych, który na dwa dni zmienia Poznań w stolicę piwa kraftowego. Tegoroczna edycja to zarówno międzynarodowy i prestiżowy Konkurs Piw Rzemieślniczych, jak i Poznański Konkurs Piw Domowych, dwa wydarzenia, które na stałe wpisały się w kalendarz miasta i regionu.

European Mead Makers Association – to nowy partner Poznańskich Targów Piwnych. Dzięki współpracy z EMMA targi staną się miejscem pierwszej konferencji miodosytników europejskich, której gośćmi będą przedsiębiorcy oraz eksperci z całej Europy.

CSR, czyli targi społecznie zaangażowane

Ponadto, tak jak w ubiegłych latach, podczas targów odbędzie się kampania Movember Polska, której celem jest podnoszenie świadomości mężczyzn w zakresie profilaktyki męskich chorób. W ramach akcji panowie będą mieli okazję przebadać się przez cały okres trwania targów. Badania, które pozwalają wykluczyć męskie nowotwory nie są ani inwazyjne, ani bolesne; nie wymagają także żadnego wcześniejszego przygotowania.