„Twój sukces to nasz biznes” – Makro Polska wspiera małych i średnich przedsiębiorców | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 20 rok na rynku

„Twój sukces to nasz biznes” – Makro Polska wspiera małych i średnich przedsiębiorców

Makro Polska rozpoczyna nową akcję „Twój sukces to nasz biznes”, której celem jest pokazanie, że sieć hurtowni wspiera niezależnych przedsiębiorców oraz docenia ich za wysiłek, jaki wkładają w prowadzenie swoich biznesów. Globalną kampanię zainicjowała spółka Metro Wholesale.

Od czerwca 2018 r. codziennym działaniom Makro Polska towarzyszy nowy claim „Twój sukces to nasz biznes”. Akcja skupiona jest wokół przedsiębiorców, którzy codziennie zmagają się z wielkimi wyzwaniami oraz poświęcają ogrom czasu i energii, by rozwijać swój biznes. Sieć hurtowni Makro Polska chce nie tylko docenić właścicieli biznesów za ich wysiłek i zaangażowanie, ale też zadeklarować swoje wsparcie i pomoc w osiągnięciu sukcesu. Stąd też przyświecające akcji hasła: „Nie pracujemy dla Makro. Pracujemy dla naszych klientów” czy „Nie pracuję dla Makro – pracuję dla Edyty, która chce zapewnić swoim klientom najwyższą jakość obsługi”. Historie Edyty Poznaniak-Helak i innych klientów śledzić można na stronie www.makro.pl.

– Jednym z filarów naszej strategii jest bycie najlepszym partnerem dla niezależnego biznesu, dlatego też nieustannie dostosowujemy się do potrzeb naszych klientów i oferujemy im zrównoważone rozwiązania z dodaną wartością reklamową. To, że stawiamy właścicieli biznesów i ich wymarzone cele w centrum, jest po prostu dowodem i wynikiem naszego zaangażowania – mówi Dominik Branny, prezes Makro Polska. Sieć hurtowni wspiera swoich klientów również poprzez Dzień Własnego Biznesu, organizowany corocznie w drugi wtorek października, cykle edukacyjnych spotkań branżowych Szef dla Szefów, szkolenia organizowane w Akademii Inspiracji w Warszawie. Wszystko po to, by podnosić konkurencyjność i widoczność klientów na rynku.

Nowa identyfikacja wizualna, której towarzyszy claim „Twój sukces to nasz biznes”, znajdzie odzwierciedlenie w całej komunikacji wizerunkowej Makro Polska – zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Akcja promowana jest we wszystkich katalogach reklamowych firmy oraz poprzez specjalne oznakowanie w halach, plakaty, ulotki i banery. Towarzyszy jej również promocja w Internecie, m.in. na portalach branżowych oraz w mediach społecznościowych, w tym na kanale YouTube oraz na profilach Facebook i Instagram marki.

Kampania została zainicjowana przez Metro Wholesale i obejmuje ponad 20 krajów, w których działa spółka – w tym Polskę.

Galeria

Zainteresował Cię temat? Udostępnij artykuł!
Kategoria
Wydarzenia
Tagi
Data dodania
4 lipca 2018

Podobne artykuły

Już w sobotę 4. Międzynarodowy Festiwal Kuchni Dworskiej

19 lipca 2018

21 lipca na terenie kompleksu Dworzysko w Szczawnie-Zdroju odbędzie się 4. Międzynarodowy Festiwal Kuchni Dworskiej, który jest nominowany do Kulinarnego Pucharu Polski 2018. Poradnik Restauratora jest patronem medialnym tego wydarzenia.

przeczytaj całość

5. Festiwal Zbójnickie Jadło o „Złote parzenice”

19 lipca 2018

18 sierpnia w Ustroniu odbędzie się 5. Festiwal Zbójnickie Jadło o „Złote parzenice”, któremu towarzyszyć będzie 5. Międzynarodowy Zlot Zbójników.

przeczytaj całość

Więcej w dziale

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Nikodem Pankowiak

tel. (61) 851 37 08
nikodemp@poradnikrestauratora.com.pl