W gastronomii przetrwają tylko ci, którzy innowacji się nie boją! | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 20 rok na rynku

W gastronomii przetrwają tylko ci, którzy innowacji się nie boją!

Już za miesiąc pierwsza w tym roku i do tego specjalna edycja konferencji Made For Restaurant, organizowana przy współpracy z Miastem Kraków, ogłoszonym Europejską Stolicą Kultury Gastronomicznej 2019. To największe w Polsce, obecne w pięciu miastach, wydarzenie dla branży gastronomicznej, które co roku skupia około 1000 najambitniejszych uczestników rynku. To też jedyna scena gastronomiczna, na której stają zarówno polscy, jak i zagraniczni praktycy. Hasłem przewodnim tegorocznych konferencji są Innowacje. Gościem specjalnym konferencji w Krakowie będzie wielu wybitnych praktyków, ale na pierwszym miejscu warto wspomnieć Słowenkę Anę Roš, uznaną za najlepszą szefową kuchni świata.

“Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nie zginą. Ale kiedy firma przestaje być twórcza, kiedy uważa, że osiągnęła doskonałość i teraz musi tylko produkować – już po niej.” To cytat Henry’ego Forda i jednocześnie motto spotkania MADE FOR Restaurant w Krakowie.

“Masz ambicje aby być w czołówce na rynku, a nie masz czasu na częste wyjazdy za granicę, aby się rozwijać? Chciałbyś w gronie najskuteczniejszych praktyków, upewnić się, że idziesz we właściwym kierunku lub poszukać rozwiązań swoich problemów? Prowadzisz restaurację lub hotel, jesteś managerem, aspirującym kelnerem, dostawcą usług dla gastronomii, a może dopiero myślisz o tym, by związać się z tą wymagającą branżą? W takim razie 12 kwietnia nie może zabraknąć Cię na naszym spotkaniu biznesowym.” – przekonuje Agnieszka Małkiewicz, Prezes agencji FOR Solutions, organizatora konferencji.

Tematyka spotkania

Tematów prelekcji, warsztatów i dyskusji będzie wiele, ale wspólny mianownik jeden - INNOWACJE. Branża gastronomiczna długo się przed nimi broniła, jednak dziś nie mamy już wątpliwości - przetrwają Ci, którzy innowacji się nie boją i korzystają z nich we wszystkich aspektach swojego biznesu - od kwestii kadrowych, przez nowoczesne technologie w zarządzaniu lokalem, po innowacyjne produkty i techniki stosowane w codziennej pracy.

Podczas kwietniowej konferencji MADE FOR Restaurant w Krakowie tematykę innowacji będziemy rozpatrywać na wielu płaszczyznach:

LUDZIE - to obecnie jeden z trudniejszych i najbardziej niepokojących branżę wątków. O tym jak zatrudniać i motywować ludzi do pracy, co robić by chcieli angażować się i identyfikować z miejscem zatrudnienia, na przykładzie Green Caffè Nero, opowie Krzysztof Kaliciński z Caffè Nero i Akademii Leona Koźmińskiego. W tematykę najnowszych trendów w zarządzaniu zespołami i grywalizacji, wprowadzi Katarzyna Derdzińska z MADE Progress. O kokreacji, czyli współtworzeniu, które można wykorzystać w relacjach z gośćmi, pracownikami, wspólnikami - angażując ich we wspólne tworzenie biznesu i korzystając z powstającej synergii, podczas warsztatu opowie Katarzyna Młynarczyk, reprezentująca Socjomanię i koncept gastronomiczny Handelek.

TECHNOLOGIE - czasami trudno się do nich przekonać i im zaufać, jednak optymalizacja czasu i pieniędzy, jakie za nimi idą, są nie do przecenienia. O technologiach ułatwiających życie restauratorów rozmawiać będą: Antoine Azaïs (GastroJob), Daniel Kędzierski (FastTony), Maciej Piwko (Finebite) oraz Marcin Wajda (Winterhalter). O sile Instagrama opowiedzą Katarzyna Płachecka i Karolina Milczanowska z Jedling Marketing.

TRENDY - z którymi warto być na bieżąco. O gastrofizyce opowie Paweł Kałużny z Guest Experience Think Tank Academy, a w zagadnienie neuromarketingu w procesie budowania menu wprowadzi Jacek Pogorzelski, Blue Fox, Skarby Serowara. O tym jak interpretować i wyłapywać najlepsze dla siebie trendy, a następnie wykorzystywać je w rozwoju biznesu, rozmawiać będą: znana brytyjska dziennikarka, mocno związana z branżą gastronomiczną Sudi Pigott (SudiFoodie, Women of Food), Igor Grzeszczuk (Food&Friends), Katarzyna Pilitowska (Ranny Ptaszek, Hummus Amamamusi) oraz Piotr Chłopecki (Grupa Fajny Kraków).

INSPIRACJE - czyli nasz gość specjalny Ana Roš, wybitna szefowa kuchni, wizjonerka - samouk, uznana za najlepszą na świecie przez The World’s 50 Best Restaurants. Opowie o tym, jak z ukrytej w słoweńskim krajobrazie niepozornej, rodzinnej  restauracji Hiša Franko, zrobiła jedną z najlepszych restauracji w Europie, wpisując tym samym Słowenię na kulinarną mapę świata.

Prestiż i poziom merytoryczny konferencji podniosą wyjątkowi Partnerzy - Akademia Leona Koźmińskiego, Guest Experience Think Tank Academy oraz Instytut Kulinarny Transgourmet. Warto wspomnieć, że program wydarzenia ma jeszcze wiele kart do odkrycia, np. w postaci współpracy z wybitnymi małopolskimi szefami kuchni i cukiernikami. O wyjątkowy poziom kulinarny zadba firma Masters Catering.

To najlepszy moment, by dołączyć do grona uczestników odbywającej się 12 kwietnia w Krakowie konferencji MADE FOR Restaurant. Do 20 marca br. obowiązują tańsze bilety. Dla osób, które są zainteresowane zakupem większej puli biletów, przygotowaliśmy zniżkę w wysokości 30 proc. (powyżej 5 biletów).

 

PEŁEN PROGRAM, LISTA EKSPERTÓW ORAZ BILETY:

http://forsolutions.pl/konferencje-gastronomiczne/made-for-restaurant-krakow-2019/

 

Galeria

Zainteresował Cię temat? Udostępnij artykuł!
Kategoria
Wydarzenia
Tagi
Data dodania
14 marca 2019

Podobne artykuły

Transgourmet i Selgros Cash&Carry na targach EuroGastro

21 marca 2019

Czym jest wszechstronność dla gastronomii? Dlaczego tak ważna dla Transgourmet i Selgros Cash&Carry jest współpraca z najlepszymi szefami kuchni w kraju i za granicą? Jak szkolenia w Instytucie Kulinarnym Transgourmet, prowadzone przez największych ekspertów z branży wpływają na rozwój setek restauracji w Polsce? Odpowiedzi na te pytania będzie można odnaleźć na tegorocznych targach EuroGastro. Na stoisku Transgourmet i Selgros zostanie zaprezentowana nie tylko oferta produktów skierowanych do różnych grup klientów czy dotychczasowe osiągnięcia Instytutu Kulinarnego, ale także odbędą się pokazy kulinarne polskich medalistów Kulinarnego Pucharu Świata.

przeczytaj całość

Wiosenne edycja Restaurant Week odbędzie się pod hasłem #SzanujJedzenie

21 marca 2019

Festiwal najlepszych restauracji Restaurant Week to największe i najpopularniejsze wydarzenie kulinarne w Polsce. W nadchodzącej wiosennej edycji festiwalu, która odbędzie się w dniach 3-17 kwietnia, weźmie udział 400 restauracji z 35 miast. Ideą przewodnią festiwalu będzie walka z marnowaniem żywności.

przeczytaj całość

Więcej w dziale

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Anita Kubiak

tel. (61) 851 37 08
anitak@poradnikrestauratora.com.pl