Zastosowanie nowoczesnych technologii w obiektach hotelowych i gastronomicznych | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 20 rok na rynku

Zastosowanie nowoczesnych technologii w obiektach hotelowych i gastronomicznych

26 marca Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza osoby zarządzające obiektami gastronomicznymi, biznesowymi oraz typu leisure na konferencje „Zastosowanie nowoczesnych technologii w obiektach hotelowych i gastronomicznych”. 

W programie m.in.:

Norbert Redkie - restaurator, założyciel Grupa Warszawa 

TRUST - przyszłość zakupów i zarządzania gastronomią. Czyli historia tworzenia platformy zakupowej dającej możliwość kontroli stanów magazynowych.
(Prelegent opowie o tworzeniu nowoczesnego systemu informatycznego, który w przyszłości zmieni sposób zarządzania restauracją. Skupi się na kwestiach dotyczących składania zamówień, kontroli kosztów oraz problemach z cash flow. Dowiemy się również jak to jest tworzyć od zera startup technologiczny mając głównie doświadczenie w zarządzaniu restauracjami a nie w pisaniu programów informatycznych.)

Jacek Piasta - Senior expert w Instytucie Hotelarstwa
Architektura, wyposażenie i planowanie przestrzeni

Justyna Wysocka-Zając - doradca podatkowy, dyrektor Departamentu Doradztwa Podatkowego i członek zarządu w Małopolskim Instytucie Studiów Podatkowych
Najnowsze technologie w kontroli podatkowej przedsiębiorcy w branży hotelowej i gastronomicznej.
(Podczas prelekcji przedstawione zostaną pokrótce zasady kontroli podatkowej przedsiębiorców w branży hotelowej i gastronomicznej – jednolity plik kontrolny, system STIR, kasy on-line, „instrukcja MF dla kelnera”, raportowanie schematów podatkowych, klauzulę unikania opodatkowania, wymiana informacji podatkowych i wiele innych.)

 Edyta Duchnowska -  Założycielka Kancelarii Radcy Prawnego Edyta Duchnowska. Autorka bloga "Prawo w restauracji
Social media w branży hotelarskiej – pod kątem prawnym
(Prowadzenie profili w social media – fb itp., prawa do zdjęć, wizerunków, umowy z grafikami, fotografami, organizacja konkursów itp)

Adam Latek - hotelarz, właściciel firmy doradczej Latek Hotels.
Strategia technologii informacyjnych i wykorzystanie ich w hotelarstwie
(Prelegent opowie o technologiach hotelarskich i codziennym wykorzystaniu ich w pracy oraz zaawansowanych systemach i ich wsparciu dla hotelarzy. Zdradzi również jak planować strategię ekonomiczną hotelu dzięki technologiom.)

 Krzysztof D. Kowalski - przedstawiciel Polskiej Izby Hotelarstwa, Inspektor Ochrony Danych, członek SABI czyli Stowarzyszenia Inspektorów Ochrony Danych.
Środki techniczne i organizacyjne ochrony danych – jak dobierać je w zależności od skali hotelu
(Prelegent rozprawi się z wybranymi RODO-mitami , np. czy wolno pozyskać serię i numer dowodu osobistego gościa hotelowego. Udowodni, że to kierownictwo i pracownicy hotelu najlepiej wiedzą, jak chronić dane gości hotelowych. Pokaże, co zrobić, żeby zmniejszyć prawdopodobieństwo wycieku danych z hotelu, utraty wizerunku, strat finansowych.)

Jacek Legendziewicz - Członek Zarządu Krakowskiej Izby Turystyki
Integracja systemów w celu ograniczenia ręcznej pracy i lepsza sprawozdawczość potrzebna do organizacji sprzedaży.

 Małgorzata Konikiewicz - New Business Development Manager, Kinnarps Polska Sp. z o.o.
Kinnarps - Nowoczesne wyposażenia wnętrz w sektorze HoReCa

Marek Stępień - Account Manager, TP-Link Polska
WiFi dla HoReCa - centralnie zarządzana bezprzewodowa sieć – zastosowania, korzyści, koszty

 Mateusz Zieliński - New Business Director, Profitroom 
Po co mi hotelowy CRM?
(Profitroom CRM to skuteczna platforma marketingowo-sprzedażowa, która wspiera hotel na wszystkich etapach pozyskiwania i ofertowania gości. Po prezentacji dowiesz się jak znacząco zwiększyć liczbę rezerwacji bezpośrednich oraz poprawić efektywność pracy recepcji. Zaskoczy Cię nieodzowność tego narzędzia.)

Podczas spotkania, które odbędzie się w Warszawie poruszane zostaną takie zagadnienia jak m.in.: 

  • Dane osobowe w hotelach i pensjonatach a RODO
  • Bezpieczne i płynne funkcjonowanie obiektu
  • Systemy teleinformatyczne i automatyka budynku odpowiedzialne za monitorowanie i optymalizacje działań (zasilanie awaryjne, system przeciwpożarowy, system alarmowy i monitoring, system kontroli dostępu, ogrzewanie i klimatyzacja, oświetlenie)
  • Zintegrowane systemy do zarządzania wieloma obiektami
  • Ochrona informacji i zasobów
  • Architektura, wyposażenie i planowanie przestrzeni
  • Rozwiązania zwiększające komfort i nowoczesność obiektów
  • Technologie mobilne
  • Check-in kioski
  • Aplikacje rezerwacyjne
  • Social media w branży hotelarskiej
  • Strony internetowe budowane w technologii RWD
  • Szerokopasmowy dostęp do sieci
  • Beacony w hotelach
  • http://pirbinstytut.pl/index.php/zastosowanie-nowoczesnych-technologii-w-obiektach-hotelowych-i-gastronomicznych

Kontakt z organizatorem:

Klaudia Moćko
tel. +48/531 643 428
e-mail: klaudia.mocko@pirbinstytut.pl

Galeria

Zainteresował Cię temat? Udostępnij artykuł!
Kategoria
Wydarzenia
Tagi
Data dodania
14 marca 2019

Podobne artykuły

Transgourmet i Selgros Cash&Carry na targach EuroGastro

21 marca 2019

Czym jest wszechstronność dla gastronomii? Dlaczego tak ważna dla Transgourmet i Selgros Cash&Carry jest współpraca z najlepszymi szefami kuchni w kraju i za granicą? Jak szkolenia w Instytucie Kulinarnym Transgourmet, prowadzone przez największych ekspertów z branży wpływają na rozwój setek restauracji w Polsce? Odpowiedzi na te pytania będzie można odnaleźć na tegorocznych targach EuroGastro. Na stoisku Transgourmet i Selgros zostanie zaprezentowana nie tylko oferta produktów skierowanych do różnych grup klientów czy dotychczasowe osiągnięcia Instytutu Kulinarnego, ale także odbędą się pokazy kulinarne polskich medalistów Kulinarnego Pucharu Świata.

przeczytaj całość

Wiosenne edycja Restaurant Week odbędzie się pod hasłem #SzanujJedzenie

21 marca 2019

Festiwal najlepszych restauracji Restaurant Week to największe i najpopularniejsze wydarzenie kulinarne w Polsce. W nadchodzącej wiosennej edycji festiwalu, która odbędzie się w dniach 3-17 kwietnia, weźmie udział 400 restauracji z 35 miast. Ideą przewodnią festiwalu będzie walka z marnowaniem żywności.

przeczytaj całość

Więcej w dziale

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Anita Kubiak

tel. (61) 851 37 08
anitak@poradnikrestauratora.com.pl